Jak szybko schudnąć?

Jedynym sposobem na szybkie schudnięcie jest zmiana nawyków żywieniowych i stylu życia. Dieta nie może trwać kilka czy kilkanaście dni, ponieważ grozi to efektem jojo. Szybkie i skuteczne odchudzanie wymaga diety i dużej porcji ruchu.

Nadmiar kilogramów to problem, którego trudno się pozbyć. Szybkie schudnięcie wymaga radykalnej diety i zwiększonej aktywności fizycznej. Zmiana nawyków żywieniowych i stylu życia musi być trwała, ponieważ tylko wtedy można uniknąć efektu jojo. Jak szybko schudnąć i dołączyć do grona osób fit?

Co jeść, żeby schudnąć?

W diecie odchudzającej trzeba unikać uczucia głodu. Należy spożywać 5-6 posiłków dziennie. Przyspiesza to metabolizm i minimalizuje uczucie głodu. Posiłki najlepiej jeść co 3 godziny. Bardzo ważne jest wypijanie przynajmniej 2 litrów niegazowanej wody dziennie. Rano należy wypić na czczo szklankę wody z cytryną. Wieczorny posiłek najlepiej spożywać na 3 godziny przed snem.

W diecie należy unikać produktów mącznych, wysoko przetworzonych i zawierających cukry. Wykluczone są potrawy smażone. Można spożywać potrawy o obniżonej zawartości tłuszczu, ale należy sprawdzać, czy nie zawierają one cukru i polepszaczy smaku. W diecie odchudzającej należy unikać masła, żółtych serów, gotowych sosów, wędlin ze wzmacniaczami smaku, białego pieczywa, płatków śniadaniowych zawierających cukier.

Do diety należy wprowadzić warzywa, a zwłaszcza surową marchew, buraki, brokuły, pełnoziarnisty makaron, ogórki, mleko roślinne, oliwa z oliwek, olej kokosowy, płatki owsiane, papryka czy sałata. Liczba spożywanych kalorii powinna być mniejsza o 300-400 kcal niż dzienne zapotrzebowanie energetyczne organizmu.

Jak schudnąć 10kg?

Szybkie schudnięcie o 10kg jest możliwe, choć wymaga rygorystycznej diety połączonej ze spożywaniem termogeników, które przyspieszają metabolizm. Do termogeników zalicza się wyciąg z zielonej herbaty, wyciąg z guarany, wyciąg z jagód Acai, czy wyciąg z afrykańskiego mango. Substancje te pomagają spalać tłuszcz i zmniejszają apetyt. Zawierają dużo błonnika, który wywołuje uczucie sytości.

Oprócz naturalnych suplementów przyspieszających spalanie tłuszczu, konieczne jest spożywanie produktów jak najmniej przetworzonych. Zalecane produkty o niskim indeksie glikemicznym i zawierające dużo błonnika, który pęcznieje w żołądku. Posiłki należy jeść powoli, ponieważ dopiero po 20 minutach do mózgu dociera sygnał o najedzeniu.